Brev:
Ændringer med betydning for ferie
2. april 2008
Alder:
12 mdr.
Ændringer med betydning for ferie
Hej Helen
Vi har lige haft ferie og i den forbindelse været både i Skallerup Klit samt i sommerhus et andet sted. Vores 1 årige datter har været meget anderledes end hun plejer den uge. Hun har været pylret, ikke sovet godt, grædt, hele tiden ville op, haft store skift i humør og temperament. Det har været kort lunte og ikke langt fra det til smil. Meget forvirrende.
Er det fordi hun er hjemmefra og der måske sker for meget hvilket gør hende utryg eller?
Det har gjort at vi nu snakker meget om den sommerferie vi skal på – til Italien i 14 dage – heldigvis et roligt sted på en vingård. Vi snakkede meget om det inden vi bestilte turen og spurgte diverse folk med små børn, om de troede at vi kunne tage af sted. Efterfølgende bestemte vi os for at prøve men nu har vi fået kolde fødder. Kan hun klare det?
Selvfølgelig ændrer hun sig meget hele tiden og der er flere måneder til juli, hvor ferien er. Hvad kan man gøre for at ”lindre” eller forberede hende på det eller burde vi blive hjemme ?